Fan Art – Zrobić porządek (LEGO)

Autor: admin  //  Category: Ciekawostki, News



16 Komentarzy dla “Fan Art – Zrobić porządek (LEGO)”

  1. Zoskowy Says:

    Bardzo oryginalny Fan Art,fajnie zrobiony,naprawde śmieszne ;D

  2. DuzaGlowa Says:

    hah dobre :D

  3. Lukasz Says:

    Osobiscie mi sie bardzo podoba. Pozdro.

  4. kojot Says:

    bardzo fajne i pomysłowe :) gratuluje :D

  5. perek102 Says:

    dobre niestety fan arty nam zostaly bo jeszcze troche i wszystkie odcinki zabiora z tytrabo :(

  6. Ash Says:

    Jest już nowy odcinek :D

  7. Tomasz_87 Says:

    Witam Ash jaki jest tytuł nowego odcinka?

  8. MINTOR Says:

    Oryginalne i zabawne. A „napierdalanie” to juz w ogóle mnie rozwaliło. Jednym słowem świetne!!!

  9. Neradan Says:

    Dobre, dobre. : ]

    Głos Bomby w tych odcinkach mnie zabija.. massa! :’D

  10. k 2 Says:

    do bani kaszana.

  11. Adlron Says:

    Zgadzam sie z Mintorem :D . Napierdalanie i ognie z karabinow- mistrzostwo :D

  12. ziembix Says:

    dla mnie…………. Bomba

  13. adam_bomba Says:

    super

  14. Kapitan Torpeda Says:

    1 mówi sie rżnąć z karabinków
    2 bomba to gej
    3 Torpeda jest najlepszy
    4 pocałujczie sułtana kosmitów w dupa
    5 pocałujcie papierza C’qurwozaurów w dupe

  15. Kapitan Torpeda Says:

    ale filmik GIT zesrałem sie ześniechu

  16. lipalu Says:

    zafajdałem galoty ze smiechu :/

Zostaw komentarz

Musisz się zalogować aby zostawić komentarz.